Információ és reklám dömping és valami érdekes

Fotó Egészségtükör

Egyszerű állampolgárként élem az életem, töltök némi időt a közösségi portálokon, nézek tévét, hallgatok rádiót, közlekedek, mobilozok, stb.

Mindig „reklámérzékeny” voltam, de manapság egyenesen utálom a legjobban elkészítetteket is. Azt érzékelem, hogy átfordult a minőség a mennyiségbe és ontják minden felületen a reklámot ránk. Már a szennyezés, az egészségkárosítás határát súrolja, mint a por.

Sajnos emlékszem azokra kijelentésekre is, ahol tv csatornák ígérték a közönségnek, hogy nem lesznek ordító reklámok és nem vágják el a mondatot egy-egy „hihetetlenül hatékony” termék bemutatásért.

No ez ideig-óráig így is volt, de mára mintha meg sem történt volna.

Láncos teringette!!

A másik, nagyon zavaró és egyben megdöbbentő dolog, amikor rájöttem arra, hogy már otthon, családi körben sem beszélhetek semmit vásárlási szándékaimról, mert 10-20 másodpercen belül – megjegyzem kéretlenül – megjelenik a reklámja. Ez még le is nyelhető lenne, de az igazán bosszantó, mi több, sértő a személyiségi jogaimra, hogy betegséggel kapcsolatos beszélgetés után az arra „speciálisan kifejlesztett” méregdrága „termékek” reklámja jelenik meg.

Kikérem magamnak!

Zárójelben jegyzem meg, hol vannak itt a magánélethez való jogaink, vagy a reklám ezt is felülírhatja? Tudom, most mindenki aláírat mindenkivel több oldalas dokumentumokat, hogy az új Uniós szabályoknak megfeleljen, de hova jutottunk mi, emberek??

Egy kisgazda véleménye